ÅR 2oo6!

snart är det slut med det!

igår var trevligt. carro var här och vi handlade, segade oss, kollade på ett jättebra program på tv finland.
ett mycket färgglatt och modernt program. och vi förstog ETT ord. eller två. om man räknar med det vi översatte med hjälp av datorn. ja vi lider på... sen kom henke hem då åt vi tacos sen kollade vi på "så som i himmelen"  den var bra.

Carro och Henke är lika fina som vanligt
135086-48

och idag är det tvättdag och vi har ätit rester.
och imorn är det nyår. och jag har tjatat till mig massa fix från carro.
tacksam ÄR jag. (fast inte så bra på att visa det) hahahahhaha jooooooooooooo!


aja..

Kommentarer
Postat av: carro

du ska vara så nöjd!:) o jag förväntar mig att du sjunger barbados som en besatt för mig! annars bint he nå! hahaha


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback