ge mig lite pengar tomten

jag skulle bra gärna vilja ha dendär jackan som jag såg på canneli idag.. men pengarna är ju en annan sak.. och sen såg jag jättefina skor på asos.com.. jag vill ha så mycket..

och ikväll är det bonde söker fru, mengudsåbra och förresten så kom jag på att jag träffade linn och jimmy i helgen. kul minne jag har.. dom kom upp till rebecca när jag och lousie var där och klappade kattungarna och kattmamman och hämtade kula.. men vi hade bråttom ner igen för henke väntade på oss där nere..
jaja men det är ju historia nu såattsäga..

för övrigt så är det synd om madde.
och lite synd om mig också.. fast mina problem är mindre än hennes.. allafall det problemet som jag menar.. jag har ingen att boxas med. hur kul är det? trött jag blir...

jag har tillochmed ätit chilinötter idag så jag känner mig som en syndare
usch

snart är det jul och massa julmat och massa julgodis
vi ska göra ett pepparkakshus jag och henke.. det blir nog fint..
vi vet inte om vi ska ha julgran än heller.. får se hur det blir med den saken..

och sen så ska jag baka julgodis med mamma..innan vi åker på kryssning..
jag längtar. det ska bli så kul. hoppas att det inte blåser så mycket.. då kommer jag vara ännu mer rädd än jag redan är.. fast egentligen.. det ska nog gå bra.. håll tummarna för oss..

och i helgen ska henke bowla med jobbet och jag ska inte göra nånting.. jag ska försöka övertala robin att komma hit men det vet man väl hur det går.. trögolle
annars får jag väl mysa med mig själv..det är skönt det också..

nästa vecka ska jag allafall boxas för då jobbar becca förmiddag. skönt..
jag kanske ska ta mig en promenad nu då istället.. för zmacket verkar inte vilja svara på mitt sms..
hon är väl lat. haha

det vore bättre om jag hade mina vänner på lite närmare avstånd...mm det vore det...
jag kanske ska ta och leta på mig en ny vän.. kanske finns det någon i vårat trapphus som ställer upp?
barbadoskvinnan kanske? haha

jag måste allafall gå till affären känns det som..köpa lite tuggummi att tugga på..
hm..

nejru nu får det vara nog...

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja BARBADOSKVINNAN är den bästa!

2006-12-06 @ 16:47:21

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback