god jul med pepparkakor

Ja, nu är jag klar med pepparkakorna. trevliga och snygga blev dom.

135086-36

Ser man på, ser man på?

imorgon är jag ledig. men jag ska upp rätt tidigt ändå, för att tvätta.
sen ska jag kanske städa lite och sen ska vi på kina här i fagersta.
för dom har nya ägare, samma som i ludvika. och då VET man att det är otroligt GOD mat.
suveränt god
jag ser framemot att träffa carro julle och sara. och det blir väl trevligt att se emma och lindbergskan också. såattsäga

jag träffade världens sötaste Peter idag <3
han är otroligt söt.

snart kommer henke hem.
min pussgroda.


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Otroligt fina pepparkakor du gjort! =) Jag vill också glasera... hihi.
Och JA, kina har vääääldigt god mat! Vi åt där i veckan. Kalas!

2006-12-22 @ 10:26:26

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback