juldagen

igår var det party. faktiskt. och det var skitkul.. först var jag och carro hänne hemma.. sen fick vi skjuts av sandra till leila och då var julia med.. och hos leila var det trevligt.. träffa dom gamla vännerna.. men jag blev besviken på att maggis och robin inte skulle komma så då sket jag i allt och bad mamma hämta oss.. så vi åkte hem till mamma och spelade dvd-tp med mamma,sune,cecilia,lollo och fia. och vi var bra duktiga på det mesta! sen åkte lollo och fia till green man och vi var kvar hemma ett tag och drack drinkar och dansade och tog fula kort..

Jag och Cecilia i soffan
135086-37


Julia och Jag är snygga
135086-38

Jag och Carro myser
135086-39

Allihopa!
135086-40

ni ser.. vi hade hur kul som helst! och sen så åkte vi allafall till götis. och där var det jättelång kö. otippat nog. men vi ställde oss rätt långt fram så vi hade inte alltför många folk framför oss.. men då byter dom ställe och öppnar den andra dörren.. så alla kutar som besatta.. haha men inte vi dock.. men vi kom in rätt snabbt ändå.. vi träffade hanna i kön och hon är söt. mickan också!

sen gick vi in och dansade hela natten och drack lakritsshots och rosa pantern och vanillia sky
smaskens. och dj wikström var inte den bästa jag vart med om. så vi önskade "mr vain" men han var helseg och trodde vi hade sagt "green day"  så vi sket i honom och dansade på ändå. och ungefär vid ett hade jag tröttnat och satte mig i soffan med carro och drack vatten och var trött.

jag träffade dessutom: madde, krille, hampemus, bella, jonas, och ida!
min efterlängtade madälään..

nåja, sen gick jag och carro till ip och köpte mat och väntade på tre sega män.
men när dom väl kom dit så åt dom sin mat och sen tog vi en taxi hem till oss..

Jani har trevligt med Carro
135086-41

och sen gick vi och la oss ungefär klockan sex. så idag är jag lagomt pigg. och stackars carro som är tvungen att sitta bland massa massa massa gapande personer. dessutom beklagar jag förlusten.
en tyst minut för gary.

och när vi vaknade blev jag matt och började städa bort all skit. och johan hade vandaliserat vårat hem!
men det gör inget.

Johan och Jani smaskar pizza
135086-42

och nu har alla åkt hem till sina egna hem och henke kollar på hockey och jag sitter här.

det var hursom en trevlig juldag!
puss på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: carro

HUR kan man tro att vi önska green day när det går att önska mr vain liksom? gah


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback