Mmmm....

idag har jag himla mycket träningsvärk. men det är det värt
det var väldigt roligt att träna igår.. längesen jag var på bodypump!
men nästa vecka ska vi boxas också, äntligen!

idag har jag inte gjort nånting.. typ. tvättat och diskat och lagat mat. det gamla vanliga..
hur vore det med ett jobb så man kunde tjäna sina egna pengar?!

och jag har blivit bjuden på julfest. hos leila. och maggis och robin kommer, då är det nästan ett måste att pallra sig dit. jag vet inte om jag ska gå ut, men det visar sig. och carro, hon sa åt mig att du skulle följa med också! för det gör du väl? om vi inte är i ånge då? haha lägg av istället.

jag är så trött i huvet av datorn och tvn!!

hejdå

Kommentarer
Postat av: carro

alla älskar väl ånge? jajjemän! klart du ska hit på julfesta! den blir roli!

2006-12-06 @ 10:19:41

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback