Trevlig helg såattsäga

nu är det slut på helgen. för det är söndag idag.

min kusin louise har varit hos oss hela helgen och hon har följt med mig till jobbet och allt.

men nu har hon åkt hem..


och kalas har det varit i helgen också.. haga var här och firade henke..


135086-18

det här är sen mitt kalas, men det hör inte hit.. det är ju samma folk, typ.

jag längtar tills vi ska åka på kryssning. jag ska svaja runt och vara snygg i mina nya snygga skor och mina nya snygga kläder!

och sen har vi varit ute och gått med lukas också. vilken söt hund
och så ska jag ut med honom imorn igen. ja tack sa jag!
han är så otroligt söt

och sen så hade jag visst tappat en kula till piercingen inatt..var jättekul att härja omkring på jobbet med en förvirrad piercing.. den ligger väl i magen eller så.. och jag hade inte lust att rota runt i mitt bajs..men som tur var hade rebecca en extra kula..fast hon var ju såklart i Älvdalen..gud..men när hon kom hem så lånade jag hennes röda och snygga kula. och klappade hennes söta kattungar..

och nu är det Fcz, vad lider dom av? haha så snygga männskor

och jag har griljerat en julskinka idag. känner mig ganska så duktig!


och hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med röd kul!:)
hälsa henke grattis i efterskott!:)

2006-12-03 @ 20:45:04
Postat av: carro

griljerat en skinka? du är kördst i kommunen! men den blir nog smarri iaf!

2006-12-03 @ 21:51:46
Postat av: Jamilla

Du är ju riktig hemmafru du =) kul med kalas!

2006-12-03 @ 22:58:25
Postat av: mickis

haha, jag trode du skulle skriva att rebecka hade lust att rota i ditt bajs :)

2006-12-10 @ 20:50:24

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback