emil i lönneberga

135086-7

lilla lillebror emil.
han måste ju också få pryda min blogg, självklart
historien om bilden: han väntar på att LIF ska spöa VIK
and thats it

idag har jag tagit passfoto och handlat
först tyckte jag att det var dyrt att ett nytt pass skulle kosta 4oo:-
men sen tänkte jag att man ska ju ändå ha det i tio år
tio år, kördigt. undra hur jag ser ut när jag är 30 år?

kul med idominsalva på alla tangenter

varför är det ingen som förstår att  våran jord håller på att gå under?!
byt till lågenergi lampor
kör mindre bil
sänk värmen
åk mer buss och tåg cykel och använd fötterna
stäng AV tv, dator, stereo och allt annat när ni inte använder
det är väl det minsta ni kan göra?

jag ska packa ur mina matkassar nu.
jag har köpt kravmärkt dinkelmjöl
så jag ska baka lite bröd till soppan idag
smarri linssoppa med morötter.

först ska jag skriva ett mejl


Kommentarer
Postat av: carro

du är en trevli prick som ger råd vill jag lova(jag är INTE ironisk utan seriös). man ska dessutom vara rädd om östersjön minsann!

2006-11-16 @ 17:49:15
Postat av: Anonym

bra sagt! :)

2006-12-11 @ 00:40:20

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback