en massa babbel om ingenting

nu är jag i virsbo. virre virre virre
jag sitter helt obeskönt så jag får ont i rygga.

vi ska bege oss till stötcha idag. när henke slutat jobba. alltså vid ungefär fem.
jag glömde min mobil hemma och blev lite matt. men sen kom jag på att jag läste i aftonbladet att ungdomar känner sig stressade över att alltid vara kontaktbara. och jag tror på allt jag läser så jag lugnade ner mig och struntade i att jag glömde mobilen. mhm
men sen kom jag på att jag glömde mina exklusiva rengörningskrämer OCKSÅ!
då behöll jag inte lugnet lika mycket. eller jo, typ men egentligen så borde jag inte ha gjort det. men jag örch inte gapa och skrika i bilen så jag höll tyst och tänkte att jag kan använda tvål eller låna av katja.

jag ska alltså få träffa min nyutkomna kusin ikväll.
jag tror att jag kommer ha lite ångest på hennes mamma. eller jag VET det.
jag ska ju dock även få träffa kusin kevin. han ÄR skitsöt. det vet jag utan att ens fundera. min lilla djurgårdsapa
oroli att man träffar på dom så sällan. men nu när dom har köpt sig ett hus i borlänge kan jag tro att det blir mer ofta.
mengudså jag faktiskt längtar efter kevin. mest av alla.
och farmor ska bjuda på smörgåstårta, den blir smarri.

och igår bestämde jag mig. igen. efter två dagar med chokladiproppande.
INGET GODIS MITT I VECKORNA!
nej usch och fy. jag ska bli nyttig. träna mer och äta mindre såattsäga
och jag har sagt åt henke att bli JÄTTE besviken på mig om jag bryter mitt löfte. godislöfte. låter fjantigt
men så är det. och besviken, det är väl det drygaste någon kan vara på en. hellre tokarg än be-sviken (haha)

snön börjar försvinna. det är en stor snöbulle där min och emmas snögubbe en gång stog.

kördigt att jag drömde att jag,sara,julia,carro,lovisa,jonas,erik,anton och massa mer var i en stuga. eller lada?
det var hö därinne allafall. och vi körda runt där och sen gick vi i sexan. eller folket från sexan var där. och sen tände någon en tändsticka, tror det var anton. och då började det brinna skitmycket. men vi lyckades släcka elden men sen brann det igen och då fick alla panik och lovisa ramlade omkull och jag kuta förbi henne och sara plockade upp henne.
sen drömde jag att någon hade fått tag i en skitstor fisk. jättestor och nästan uppblåsbar. fast den levde. och jag kämpade på för att kunna rädda den och simmade in i en grotta sen kom maya kutandes och kramade mig och sa "förlåt" och massa andra saker som jag inte orkar skriva. allafall jag lyckades rädda den stora fisken och ingen dog i branden. så det var ingen mardröm allafall.

carro. duvet att om all text försvinner så trycker du inte på NÅGOT annat än ctrl z, för då kömme he tillbaks!
man lär sig något nytt varje dag

Kommentarer
Postat av: Carro

vaa? äre helt sant och riktigt? du kan tro att jag ska slriva upp det, för det kan då jag behöva dagligen så som jag håller på

2006-11-10 @ 11:21:53

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback