"jag är en snöman, ABO"

135086-2

min söta syster och våran attraherande snögubbe.
jag har inte kommit över detta ännu, nejnejnej tro inte det!

jag bakar kladdkaka som vi ska äta när vi kollar på ugly betty
smarri. kanske lite mandariner i sockerlag till. mhmm

jag tycker om tisdagar, ugly betty, greys anatomy och christine.
det är något att hänga i julgranen det.
och imorn är det bonde söker fru, haha det är så bra

idag har jag varit ute och gått med rebecca
sen följde jag med upp till henne och kollade på hennes
SUPERSÖTA och SUPERSMÅ kattungar
åhh jag har aldrig sett nå mindre katter. skitsöta

look at the stars, look how they shine for YOU

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vill ha kladdkaka och jag vill ha söta kattungar jag med! Men jag nöjer mig med ekologiska fullkornsskorpor och gary!

2006-11-14 @ 19:34:35
Postat av: jamilla

Jättefin snögubbe! :)

2006-11-15 @ 12:40:21
Postat av: Elsa

skicka den bilden till mig på msn

2009-01-22 @ 20:42:25

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback