poker och jordnötsringar och pengar

dom spelar poker för fullt. precis som igår. henke kom in och la sig ungefär vid 4. men då hade han ju dock vunnit ungefär en femhundralapp, så jag är nöjd. och sen så fick vi en femhundralapp av berra i förlovningspresent. så nu är vi väldigt nöjda. jag är också väldigt trött.

imorgon ska vi bege oss hemåt.
jag är nöjd över min nya kusin. hon heter angelina och är jättesöt. hon har småsmåsmå händer och småsmåsmå fötter och hon grinar nästan aldrig.

jag har kommit på en bra present åt henke. och farmor och pappa ska sponsra om jag inte har råd. roli


väldigt mycket prat om pengar. men vadå, jag älskar pengar

Kommentarer
Postat av: Carro

Siddu på den dju. Och siddu vilken trevlig gul färg :)

2006-11-12 @ 10:52:32
Postat av: Chocolate

Vad heter din kille i efternamn?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback