RÖKDISCO

usch vad drygt det var igår. först var det trevligt hemma hos mamma och sune med tacos och syskon och tvspel och idol och sånt. sen åkte vi hem. då ville jag poppa lite popcorn, mm och då tänkte jag att smörpopcorn är ju gott. och jag har ju lyckats alla andra gånger men nu tänkte jag testa att ha smör på botten istället för olja. det gick ju SÅDÄR! herreguuuuud jag gick in i köket för att jag undrade varför det aldrig började poppa, nejmen då hade smöret blivit bränt (såklart) och popcornen var JÄTTEsmå och JÄTTEsvarta. OCH när jag lyfte på locket så bara vällde det ut massvis med rök. så tänkte jag vara jättesmart och ställa ut kastrullen på balkongen för att slippa röken. men smart gjort så satte jag inte på locket innan jag svajade igenom hela lägenheten ut på balkongen. så det såg ut som vi hade haft en rökmaskin på i två dygn. sen ställde jag såklart ner den heta kastrullen på vårat fina trägolv så där har vi nu två bruna snygga BRÄNNMÄRKEN!! och hela jävla lägenheten stank rök. hela natten och inte har det försvunnit nu heller. köket lider fortfarande. och jag fick ont i huvet och mådde apilla av lukten igår. men annars så tycker jag om popcorn nuförtiden.

jag ska städa som en tok nu. och hoppas på att lukten försvinner. alla handdukar och alla kläder och mitt hår stinker ju också. såatt. men någon tvättid finns det väl inte. undra om jag ska kolla efter. NU
nejdå, ingen tid fanns det. nåja

jag tyckte förövrigt synd om lilla johan som åkte ut ur idol igår.
jag älskar låten "do you love me" som han sjöng för någon vecka sen.
jag blir så glad när jag hör den. ska testa om jag kan ladda ner den..fanns ju inga många låtar på "do you love me" heller. tur det. slipper det bli så svårt att hitta... hmpf
jodå, nu hitt jag på den!

ja nu får det vara sluttramsat.
jag ska städa bort alla lukter.

Kommentarer
Postat av: carro

trevli tjej! och jag har ju alltid sagt att johan är bra! igår var han dock kass!

2006-11-25 @ 14:52:40
Postat av: Anonym

hahha.. jag vet hur det är..jävla popcorn

2006-12-10 @ 20:55:45

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback