rubriken är så svår att komma på


135086-5

mhmm, kristoffer i leksand. vi skulle se LIF-VIK
LEKSAND STARS vann givetvis och jag köpte jättegoda popcorn

idag har jag uträttat ännu fler saker.
jag tror att det mesta är fixat nu.

bara en sak som jag måste göra innan jag blir nöjd

prata i telefonen alltså. om hon kunde ringa någongång



ugly betty var bra igår såklart. jag tycker hon är söt

greys anatomy var också bra. men jag såg mer framemot ugly betty

vad är det?


kul att jag ringde för 60:- igår till "hjärnkoll" på hemtelefonen

och för 30:- på mobilen

jävla skit, jag blev spelberoende ett tag

men nu har stormen lagt sig.


jag har träningsvärk allafall

och idag ska vi boxas om vi hinner annars blir det poweryoga


jag bakade en smarri kladdkaka igår med smält choklad i

och massa florsocker ovanpå

mhmm

och snart kommer henke hem.
då ska vi nog fika, för jag är sugen
men nu ska jag ta en frukt och kolla på tv tror jag

JAG ÄLSKAR HENRIK MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN
just so you know.


Kommentarer
Postat av: carro

ugly betty är otroli roli och spännande :)

2006-11-15 @ 18:44:33

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback