Är du trög?

Ja det var ju otippat då. att jag sitter här och knapprar på tangentbordet mitt i natten.. vore ju synd att sova lite..
nu skulle det vara bra med en såndär lista. jag gillar listor. ska leta på en.. fattar folk trögt? gör roliga frågelistor! aja haha


FAVORIT?

färg: lila, gul och grön.. svart..
plats: jag vet inte om jag har någon favoritplats..
fordon: volvo
djur: marsvin och ragge (nähä..)
affär:
serie: dh,greys,ugly betty,related,christine..
café: jag går aldrig på café så..
skor: mina svarta med snören som jag fått av henrik


BRUKAR DU?

titta på dig själv i spegeln: ja. när jag borstar tänderna och när jag smörjer in ansiktet typ.
gnälla: ja. too much!
skrika: ja ibland.mest på skoj.
sova: ja det brukar jag lyckas med.
drömma mardrömmar: jaa.. inatt drömde jag om en skalbagge bara för att jag såg en igår som skrämde röven av mig.
försöka vara annorlunda: jag kämpar inte på om det, nej.
klä dig i svart: ja. nuförtiden gör jag det.har typ aldrig ägt ett svart plagg förut..
hata folk: ja det händer väl..
lita på folk: ja. det måste man. även om det är svårt. alla är så lömska så..


NÄR?

åt du senast: runt halv elva.. vindruvor..
läste du en bok senast: det var ett tag sen dju
var du på konsert senast: oj. var det på peace and love förra året kanske
köpte du något senast: jag vet inte..jo en glass i förrgår..
sjöng du senast: idag
klagade du senast: idag


VEM?

saknar du: ja, gissa vem jag saknar mitt i natten när jag ska krypa ner i en kall säng...ensam..HENRIK
rörde dig sist: henrik
kysste dig sist: henrik
gjorde dig riktigt glad senast: henrik
fick du sms från senast: carro tror jag väl


HAR DU?

för många vänner: man kan väl inte ha för många vänner? men jag har inte så många..
färgat håret: ja. back in the days haha
brutit några ben: nej.
några piercings: ja
egen dator: ja..det är henriks mest men lite min också.
gjort bort dig rejält: ja. jag lyckas med det ibland.
bra självförtroende: mjeeaaej..
kysst någon: farfar brukade fråga mig och robin förut, "är du okysst?" haha vad är det att fråga? nu terroriserar han väl emma för fullt. men det tåget har ju redan gått såattsäga.
sagt ?jag älskar dig? till någon idag: JA! men det vara bara för att henke vill ha bekräftelse heeela tiden alltså. ööh
blivit kär i någon på nätet: nej sånt hölls jag inte med.


ÄR DU?

förstående: ibland..ibland är jag inte det..men då känner jag mig dum efteråt..
osäker: jooooo kan vara
intressant: lite intressant måste jag ju vara med tanke på alla bloggreaders jag har. mhaah
hungrig: ja lite faktiskt men jag ska sova snart så då glömmer jag bort det.
smart: hur definerar du smart? du ser.
barnslig: ohyes i am. men det gör inget.. hellre det än en sur gamtacka
pratglad: ja om jag känner folket jag snack te med annars vill jag mest vara tyst.
blyg: vilka talanger gud har gett mig.
glad: justnu är jag matt och så. annars är jag inte värst glad. men ibland slår det slint. prova att le
ledsen: nejdå. jag lever i min bubbla.
arg: jag har varit förbannad hela dagen. jäääävla kaffe. men det är lugnt.
svår: nejmen inte vet jag.
lätt att förföra: det är jättelätt för H att förföra mig.
bra på att ge komplimanger: JA
bra på att få komplimanger: ja, ge mig några då!!!


ANTINGEN ELLER?

katt eller hund: inget av dom. henke är ballergisk.
vitt eller svart: svart. vitt är så genomskinligt.
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: men..
musik eller tystnad: musik
bok eller film: film!
leva eller dö: to live to live to die to die

image167

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback