gör lite nytta

Idag: Har jag jobbat. Snart är det pizzatajm. Jag ska hämta i think. (Jag har hämtat och vi har ätit nu också..)
Igår: Hade vi picknick på balkongen sen åkte Henke till kråkhuset och jag låg på balkongen hela dagen.
I förrgår: Var det inte då jag gick vilse? Sen grillade vi hos svärmor :)
Imorgon: Jobb och sen vet jag inte..
Humör just nu: Jag vill säga mätt men det är ju inget humör. Är trött ett humör?
Stjärntecken: Jungfru
Väder: Ute? Kvällssol.
Bästa egenskap: Jag är jävligt schysst.
Sämsta egenskap: Jag är otrevlig. Fast inte med flit.
Favoritmånad: Vet inte. Jag favvoriserar ingen. Det är ju orättvist..
TV eller film: TV väljer jag. Pga alla bra serier!
Bok eller tidning: Tidning. Bok är komplicerat.
Bar eller nattklubb: En nattklubb med en bar inuti.
Arbete eller skola: Arbete om jag får välja. Och det får jag. Så, arbete. Skola är inte min grej.
Morgon eller kväll: Mitt på dagen.
Klädsel just nu: Toffes skitstora mjukisbyxor och Antes PUMAtröja. Hur vore det med iallafall ETT eget plagg?
Sällskapspel eller TV-spel: Sällskapsspel. Fast Crash Bash är ju iof grymt.
Kramas eller pussas: Både och.
Promenad eller bio: Jag måste börja promenera mera. PROMENERA MERA!
Öl eller vin: Vin. Men helst vanillia sky. Fast på fredag ska jag terra en ny drink :)
Godis eller snacks: Godis.
Byxor eller kjol: Jag har jämt så håriga ben. Det är farligt att raka sig. Har du inte läst tidningen??
Senast sedda film: Fröken Sverige!
Komiker: Nej, jag är ingen komiker. Skoja. Oj. Jag är kanske en komiker ändå!!
Skådespelare: Jag tycker att Johanna Sällström ska leva.
Artist: Öhm..
Stamgäster på din blogg: Carro. Och Ante. Han äääälskar min blogg. Sen vet jag inte mer.. VILKA ÄR NI??
Förhållande eller singel:
Ja. Me + Henke = Sant liksom
Hetro, bi eller homo: Gud...
Kärlek eller vänskap: Jag är kär i Henrik och älskar mina vänner. Carro är bäst!
Glasögon eller linser: Glasögon. Jag vågar inte ha linser.
Storstad eller småstad: Fagersta är en småstad.
Stökigt eller städat: Vi städar ibland.
Restaurang eller hemlagat: Hemlagat är oftast godast. Tror jag..
Tävling eller lek: Lek. Lekar är roligt!
Jacka eller kappa: Jacka. Fast jag vill ha en kappa. Men jag ser så liten ut i såna..
Stark eller svag: Jag är stark.
Brun eller blek: Jag är lite brun.
Favoritbutiker: Gina Tricot, Vero Moda.. Öhh.. intevetjag? NU kom jag på. Dendär i Västerås. Den lilla..med kläder från Sisters. Jag gillar Sisters.
Favoritnöje: Busa med Henrik.
Favoritmat: Men den här frågan har jag svarat på så många gånger. Ni borde veta det nu, eller HUR!?
Fjantig eller tuff: Jag är väldigt fjantig och väldigt lite tuff.
Händer eller fötter: Händer är bra att peta på saker. Fötter är bra på att gå.
Sparare eller slösare: Jag hänvisar till Kp´s serie "Spara och Slösa"


image221

Kommentarer
Postat av: Jon

Du har alldeles för mycket fritid min vän!

Postat av: Sara

Spara o slösa fanns väl i lyckoslanten?

2007-04-29 @ 14:48:06

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback