Jag är rätt snygg ändå.

Jag har varit aktiv idag. För ovanlighetens skull såattsäga.. morgonpromenad, aatospromenad, bodypump och aatospromenad igen! Im good. Nu är jag i Bärke.. jag tog med våran dator hit. Jag kan ju inte klara mig utan dator i typ.. en dag? Löjligt. Störtlöjligt. Henke går av imorgonbitti och då kommer han hit till mig och lägger sig brevid mig. Sen är det faktiskt fredag. Myyyyskväll = chips och dipp! Gud vad jag längtar efter det nu. Det är ju sjukt. Mmm..

Jag skulle vilja ha Ludvikas gym hit. Det lät så lyxigt när Sandra beskrev det.. men jag får nöja mig med Fagerstahallen! Det är ju snygga instruktörer iallafall :)

Jag skulle nog skratta om det var den 27 NU! Pengar.. ge mig pengar!

Snart ska jag allafall se på Sex and the City. Det är bra det. Hon är snygg. Eller.. alla fyra är snygga. Fast SJP är snyggast!

image182


Kul jag har på msn nuförtin.. men snart blir allt som vanligt igen. Jag får mitt liv tillbaka. Åh gud ge mig styrka. Ööh

CARA MIA - lycka till, baby i löööv you

Kommentarer
Postat av: carro

lite besviken är jag över att SJP fick en större bild än min haha :)

Postat av: jessica

men du är jämt med. hon får bara en chans att visa upp si liksom :D

2007-04-13 @ 21:54:37
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback