jättesnabb uppdatering

nu är det måndag och helgen är slut. hoppas du njöt av den då. jag ska lägga in bilder från min och carros egna förfest, typ förra helgen? förrförra? vet int. här är vi i all vår glans:

             

party i fredags var det. annie och elin var på besök i sköna gröna dalarna. sen kom dom till villiga västmanland. och det var dom ju glada över såattsäga.

               
                

och jag var en riktig hemmafru och bjöd gästerna på hotell andersson på våfflor, bacon och kaffe! (kaffekask)

       

men nu har jag sovit jävligt mycket för länge så nu ska jag ut och gå. varför är det så tråkigt att gå? om någon köpte ett springband åt mig skulle jag ställa det ute på balkongen och gå som en besatt!


(och för alla mina trogna läsare som inte vet bättre så klickar man på bilderna för att se dom stööörrre.. jag vet att tex karlsson på taket inte är smartast i kommunen..)

Kommentarer
Postat av: carro

haha, men du det är trist att din kamera inte gör lika snygga bilder som min så vi kunda få lite olika bilder för en gång skulle men skitsmma :) kul att vara likblek liksom

Postat av: Estelle

Roliga bilder!

2007-04-02 @ 15:04:53
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: jessica

carro: jag ska fix te inställningarna. någongång :)

estelle: roligt party blir roliga bilder :)

2007-04-02 @ 15:50:25
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback