Om götis skulle kunna dö,

då skulle jag skratta. HAH! vilket skitställe. gå och häng er.
men, vill ni se bilder? bli inte fööör avis bara

    

jag, cecilia och carro hade roligt hemma hos mamma och sune. FF hade vi. värsta coolt. skitgoda drinkar gjorde vi också. götis är inte mycket att hänga i julgranen. där ska jag aldrig mer sätta min fot. uschuschusch!! vi fick allafall skjuts dit och när skiten var slut kutade vi till ip. babybaby och CJ blev kära och jag fick mat så jag var nöjd. sen åkte vi hem till mamma och sune och då var dom minsann hemma. så vi åt maaaat igen. sen satt jag och carro och myste vid brasan. sen la vi oss i emils säng och pratade och skrattade såatt Sune var tvungen att säga åt oss. ungefär som när man var ett litet barn och hade sovis med sin bästis. men det var roli och mysi. höjdpunkterna på kvällen var: förfest, mat, mat, mys vid brasan och sovis med carro. och självklart att träffa C.

i fredags var vi och åt påskmat hemma hos Lena, sen kom ju carro.
bilder från i fredags:

       

Påskmiddag hos mamma och sune igår. vi fick leta påskägg.. cecilia och toffe var i extas och jag hittade mitt på 2 seukunder. im such a godissniffare.

   

ja och idag är jag trött men vi ska visst på middag idag igen. så jag ska duscha och klä på mig och sminka mig. min hy har aldrig sett värre ut. ge mig inge mer påskgodis!!! varför kommer det inga påskkärringar hit för? knacka på dörrjäveln så ska ni få se på godis.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

haha.. het bild på er på götis hemsida! =)

Postat av: carro

äsch jamilla, det var väl en het bild ;)

2007-04-08 @ 21:42:04
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback