smutsväska

idag har jag jobbat. vera är lika söt som alltid. sen kom henke och hämtade mig. jag lagade bakad potatis och kyckling. vi åt sen busade vi lite. sen vilade jag. ante kom och tog ett litet glas vatten. sen kom systrarna hallgren med en film som vi redan har och en chokladkaka som vi åt upp. vi spelade hej knäckt och jag förlorade båda gångerna. och carro skadade mitt ringfinger. men annars var det kul. ja sen kom henkes pack och härjade. nu har dom härjat klart och hallgrens har åkt hem. sandra har fått en beundrare. han skulle lätt pendla. baha! imorn ska jag städa pappas hus. apu. sen ska vi äta ur hela hans kylskåp. sen ska vi hem och duscha och gå ner till lena och äta påskmat. sen ska vi gå upp hit och dricka drinkar, sen ska vi åka till green man och dansa och hålla för öronen. sen ska vi stå sju år utanför green man och frysa röven av oss innan det kommer någon taxi. sen ska jag vara vaken tills jag är nykter. och på morgonen ska jag gnälla om att det inte finns några ostbågar. men jag ska för övrigt även leta påskägg då också. såatt så jävla mycket gnäll ska det inte behöva bli. jag ska nog göra frukost också tror jag. men pickpick vad ska jag göra nu? ska jag försöka sova? det kommer gå sådär. jag ska väl städa lite då. om jag orkar. skit i vad jag ska göra

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback