Strykarn ^^

Nu är jag nyduschad och färdigjobbad. Skönt! Solen hann försvinna innan jag slutade också. Otippat.. Vera hade saknat mig. Du är söt Vera. Jag sov skönt inatt ända tills klockan slog o2.45. DÅ satte någon jävel igång att spela FINSK HÅRDROCK! Jävla jävel. Kom inte och klaga nästa helg för då ska jag spela cara mia på högsta volym. Inte ett jävla ljud ska jag höra om det sen. Fyfan vad irriterande. Well, det är nästa helg det.

Och det behagar tydligen inte Strykarn att komma hem till valborg.
Hepp.. ruttna i gävle då.
Strykarn = Carro. Givetvis

Idag ska vi nog se på Flight Plan om jag får bestämma. Den är bra.. och det gick ingen annan som jag vill se på. Fast iof lät Proof ganska bra. Nåja det visar sig.. Han Anthony Hopkins är med i Proof. Han är skrämmande. Jag tänker bara på Hannibal The Cannibal när jag ser honom. Fast han är väl egentligen bara en vanlig man i sina bästa år. Precis som Karlsson på taket. Äckel.

image224

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback