Tror du att du är snygg?

Jaha. Nu har jag väl bytt igen. Design! Intressant? Ja, och jag vill ha en mer prydlig rubrik. Ska hitta en snygg bild istället för skor och dragkedjor men det tar ju några dagar att trixa och klura med stilmallen såattsäga.. och jag orkar inte det nu.

Om jag hade haft en peng hade jag lätt köpt massa dvd-boxar. Med vadfanskit som helst på nästan.. då har man ju något att kik te på om man har tråkigt. Då skulle jag köpa:

Alla säsonger på Vänner, eller ja hela den boxen. Och den kostar 1499:-
Sex and the City boxen
, rosa och fin skolåda med 18 skivor för 799:- och den är 2583 minuter lång!
De tre vännerna och Jerry boxen. 3 skivor för 199:-.Lätt värt. Jerry är kung.
Couplingboxen, 5 skivor för 449:-. Den skulle jag sen ge bort (jo) till Carro. Hon älskar dåliga serier!
Någonslags Simpsonsbox så att henke kan roa sig. Tillexempel säsong 3, 4 skivor 499:- men justnu är det REA så den kostar endast 249:-
Bamsebox
, 349:- 3 skivor med superstarka bamse. Kan det bli bättre?
Emil i Lönneberga, 3 skivor, 329:-
Pippi Långstrump!
6 skivor för 499:-. Mitt favvoavsnitt skulle nog vara Pippi går i affärer och det avsnittet där hon äter gräddtårta till frukost!
DR SNUGGLES! haha 4 skivor för 399:-, ja herregud jag skulle aldrig sluta titta...

Lotta på bråkmakargatan, 2 skivor för 249:-

Robert Gustafsson Box. 3 skivor. 349:-
That 70´s show
. Alla säsonger. Tillverka denna box!
Alla säsonger av Hey Baberiba!
Seinfieldboxen
. Alla säsonger
Desperate housewivesboxen
Ugly bettyboxen!
Alla säsonger i förväg, tack
Greys Anatomy, alla säsonger självklart

Ja, nu får det räcka. Då skulle jag ha något att titta på varje natt. När jag inte kan sova. Igår såg jag på Och så kom Polly. Den är ju bra, men vore roli med variation såattsäga.

Idag på 100 höjdare var det en karl som hade tatuering i pannan, oranga byxor och som hade sex med djur? Med människor också. Men och? Han har sex med djur!! Med kalkoner, grisar, hundar.. med ALLT! Peck! Varför säger man det i TV? Han kommer bli överfallen av djurrättsaktivister. Dom kommer sätta på honom i röven!
Och sen var det en norrman som skulle ha betalt. Två tyssen.. för att berätta någonslags historia?! Han sa fan inte mer än 7 ord. Det enda han gjorde var att slänga med sitt långa gråa hår och dricka en massa vatten. Sen började han tjåla om pengarna.. Öhh? Inte alla getter hemma såattsäga. Gå och lägg dig. Blir bra matt.

Jag måste hitta en sysselsättning. Förutom att äta.

Jag ska köpa en drömbok. Där ska jag skriva ner alla mina drömmar. Måste bara hitta den perfekta boken. Blir väl typ ett kollegieblock. Tänk vad intressant livet kan vara va?


Kommentarer
Postat av: Majsan

Tycker du skall köpa dig en fin skrivbok istället....Då blir det roligare att skriva...=)

Postat av: Jamilla

Asså,100 höjdare är ett skitprogram.. visar ju bara massa puckon. Och sex med djur?!? det är ju fan olagligt!

Förresten, jag har alla sex&city-säsongerna! =) Inte i den fina boxen,men ändå.. hihi.

Varför sover du inte på nätterna för?
kram

2007-04-17 @ 09:01:21
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: carro

Ååå couplingboxen, då skulle jag bli gladglad! sötis. det är mitt bästa program förutom morden i midsomer! :)

2007-04-17 @ 16:25:43
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

Mmm jag vet. jag skulle skriva med den också men jag orkade inte :) du får nöj te di med en box. hihi.

2007-04-17 @ 17:57:16
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback