Ät gurka. Spring fort.

Vinst. YES! Först gjorde kusinRobin ett mål. Sen gjorde brorToffe ett mål! Weeee!! Ni är bäst. Dessutom var Carro, Sandra, Julia, Tom, Sara, Carro L och LOVISA där!


Sen åkte jag och mamma och hyrde film. Först åkte vi till ringside, där hyrde jag Hey Baberiba och köpte en påse dragster och ett stooort rör med smarties. Sen åkte vi till OK och där fick jag en påse malteshers och så hyrde hon Allt om min buske åt mig. Min mamma är snäll. Dessutom fick jag en hårblås av henne och Sune idag också.

TACK TACK TACK


Jag träffade även en vältränad, blond och finsk flicka på Ringside. Trevligt tycker jag! Leila heter hon.


Nu har jag så mycket godis hemma att jag skäms. Eller inte. Jag njuter.


Det värker i mitt huvud dock. Nu ska jag tvätta mig under armarna, fläta håret och hoppa i mysbyxorna.


Pussinuss.

Kommentarer
Postat av: egoina

skäms inte, bara njuuuut ;)

Postat av: I.C.I.A

Hehe, precis njut bara, för det är juh så gott! =)

2007-08-18 @ 01:22:33
URL: http://ICIA.blogg.se
Postat av: Sanna

nej nu förtiden verkar det bara finnas röda oh kola. Väldigt dumt! Lakrits är ju skiiitgott!

2007-08-18 @ 07:00:13
URL: http://saannaah.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback