bakiskaka

Jag är fruktansvärt trött. Eftersom maten tog slut på jobbet fick jag ingen mat. Logiskt. Så när jag kom hem hade jag inte ätit på nio timmar. Mätt tjej. Jag såg jättemycket fram emot Chili con carne och vitlöksbröd.

När jag högg in på brödet kände jag en STARK smak av salt. Kändes ungefär som att dricka svett. Vitlökssalt och vitlökspulver har visst inte samma funktion. Och när jag sen åt lite chili con carne kändes det som att svälja en chili-buske på tvären ungefär.

Jag fick tokont i magen och fick inte i mig något mer. Jag tog en macka och en deciliter fil. Sen sov jag. Och nu känner jag mig bakfull?!


Jag gick förresten Hotell och Restaurang.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ojoj, låter inget vidare bra med utslagen du.
men det en tillräcklig biverkning för att strunta i godis:P?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback