Fan vad naket.

Nejmen ursäkta mig. Jag tror att jag måste sluta blogga. Jag skriver verkligen bara SKIT! Det är ju helt bedrövligt. Men vad gör man? Jag svettas ju ändå bara. Jag som ville mysa i Henkes nytvättade tröja.

Som jag spillde glass på. Schhhhhhhh....


Vi har en vacker himmel här. Den är rosa.


Idag pantade vi alla burkar. 61 riksdaler! Inte illa. Jag tycker om att panta. Man får ju inte vara dum. Men det är ju bäst att ta med EGNA våtservetter för sånt lyx hölls dom inte med. Nej, dom tycker visst att oset av öl ska spridas över hela butiken. När man går runt med sina kladdiga händer och fingar på allt. Inte gott.


Jag blir så irriterad när jag måste GÅ FÖRBI godishyllan.
Det är min bästa hylla. Men om jag går lös där så kommer vi aldrig hem.

Dessutom ser jag ut som ett monster efter tre bitar godis.
Utslag och finnar i hela ansiktet. Jag kliar sönder mig. Och det är ju inte så jävla attraktivt med stora, blödande, rinnande valbölder i hela ansiktet.

Man vill ju känna sig het.


GIVE ME SOME LOVE

image526

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha kul bid. men jag skriver också bara skit. men skit är bra. fortsätt med det!

Postat av: ~Johanna~

Haha, OMG! :P

2007-08-09 @ 21:58:19
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: jessica

~Johanna~: men hallå? jag kan verkligen inte komma in på din blogg. allt stängs ner. mysko!!

2007-08-09 @ 22:07:19
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Karin

nj de finns mest på små godisaffärer å kiosker

2007-08-09 @ 22:17:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback