Hold your horses.

Fifan vad det gör ONT när jag sväljer! Varför var jag tvungen att sticka in pinnen i munnen? Sotospeak. Ja, klantig är rätta ordet. Jag sitter som en gravid groda här borta.

Jag hyrde iallafall Linas Kvällsbok. Och till det åt jag chips, dipp och nougat. Ahh..

Nu ska jag väl krypa ner. Ja för jag ska jobba imorn. Jag ska öppna. Åh, hoppas praktikanterna är där så jag slipper stå och bre fyrahundrafyrtiosju smörgåsar. Så trökigt. Visst är jag en lat jävel. Jag har aldrig påstått något annat heller.

Snart kommer träsktrollet hem från Norrlands djupa skogar också. Då blir det kräftskiva och klackar i taket. Jag älskar kräftor. Men dom är jävligt ofräscha.
Det är ju synd om dom.

Kan jag sluta sitta och lyssna på Britney Spears? Jävla tunglirare. Stick.
Men jag kan inte rå för vad som dyker upp i min playlist.


Jag längtar verkligen tillbaks. Bort. Hujedamig. Herreminge.


Godnatt kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Egoina

var filmen bra? funderar på att hyra den :)

Postat av: Karin

ha en fi ndag:)

2007-08-07 @ 09:27:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: joss,

svar: nej, jag tror jag klarat att flyga om jag tänkte på vad som väntade mig nere i USA! :' så jag hade nog kunnat stålsätta mig..

2007-08-07 @ 11:37:13
URL: http://kungsverige.blogg.se
Postat av: Isa

Åhh,, Isa är kräfta :D Do you löööv me??

2007-08-07 @ 16:22:37
Postat av: jessica

Isa: i will always love you :)

2007-08-07 @ 21:29:28
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback