Home sweet home.

Jaaaaja. Vi är hemma igen. Fan va värde. Jag vill ju vakna i den lilla stugan och gå ut i solskenet och äta frukost på verandan med Henke och titta på Maja som ligger och kurrar brevid och spela badminton och bada och läsa hemmets journal hela dagarna.

Men inte. No no no.

Nu är det ensamma nätter i sängen och Malmens klagoandar som väntar. Halleluja.


Jag tänkte äta nåslags nyss. Rostade mackor blir bra tänkte jag. Med räkost. Vad trött man blir när dom liksom stoppar i en skitstor tigerräka i tuben såatt det blir stopp. Gör dom det med flit eller?? För att jävlas. Tror jag.

Men iallafall. Så jag hämtade ett spett att peta i tuben med. Sen stoppa jag spettet i munnen och kikade ner i brödrosten. Tänkte att det skulle vara spännande. Och sen tänke jag "gud vad hemskt om jag typ skulle ramla med spettet i munnen och kötta upp hela halsen". Sedan slår jag handen rätt upp på spettet så det skjuts rätt in i gommen på mig. Jag rusha till handfatet. Sen spottade jag blod i en kvart och nu har jag skitont.



Välkommen hem Jessica.


Kommentarer
Postat av: jamilla

AJ!

2007-08-06 @ 19:44:25
Postat av: jessica

jamilla: mm verkligen!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback