I feel you.

Alltså jag märker ju en sak. Det har blivit höst. Det är ju för sjutton kallt ute!

Hejdå sommar
Välkommen kyla och ishavsvindar

Det är dags att gå och lägga sig.

Jag ska upp och laga frulle åt min man imorgonbitti. Han vill ha gröt och mackor. Mackor! Visstja. Måste släpa ur några mackor ur frysen då innan jag glömmer det.


Det är fan bio i denhär stan på söndag. Jag vill gå. Fast Ciao Bella. Egentligen. Hur bra låter den då? Låter ju mest korkat. Att en sextonåring ska leka någon jävla Romeo och en blond brud köper det och dom blir skitkära och vill aldrig gå skilda vägar.

Mjaaao.

Jag får ordna egen bio härhemma istället. Mycket bättre. Vi SKA hyra Se upp för dårarna! Man kan ju hyra film på Ica nuförtin. Värsta maskinen som man får knappra och pilla på sen vips skriver den ut filmen. Nej. Skoja. Man får hämta den i kassan.


Bra, tack hej.

Kommentarer
Postat av: bea

se upp för dårarna e skitbra! ;D

Postat av: Jon

Ladda ner filmer är inget du har hört talas om?

2007-08-27 @ 23:19:59
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: jessica

bea: jag har hört det :) jag kommer dock inte in på din blogg heller. sjukt.

2007-08-28 @ 07:01:20
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: sofie

se upp för dårarna är sådär, lite smått jobbig är hon den där blonda i filmen tyckte vi. men hoppas du gilla den

2007-08-28 @ 13:20:27
Postat av: jessica

sofie: jaha. vi får se vad vi tycker.

2007-08-28 @ 16:27:05
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback