Matematisk tjej.

Okej. Det kostar 60 spänn att gå in på grönan. En chokladkaka kostar...ska vi säga tjugo spänn.. Mm.. och i en såndär stor vinst ligger det fyra kilo. 16 chokladkakor alltså. Jävligt synd att det inte är EN stor chokladkaka. Såatt en ruta liksom är lika stor som min lillebror. Den minsta då. Annars vore det ju inte realistiskt.

320:- skulle det kosta att köpa 16 chokladkakor.


...Jahapp...

???


Alltså jag vet inte vart jag ville komma med mina ekvationer. Skitsamma. Jag tappade poängen men det skulle iallafall vara grymt att vinna såntdär. Jag är helt besatt i tanken.


Bäst att gå och lägga sig. Jag känner hur magen börjar kurra.

Kommentarer
Postat av: carro

du är bland dom kördaste jag känner!

Postat av: Sanna

jag och min pojkvän var på grönan förra onsdagewn och vann en stor maraboukaka. den innehöll 20st 100g, sedan vann ahn också en stor kexchoklad där i låg det 40 kexchoklader;) Hela kylen är full nu, men det är rena himmelriket för mig ;)

2007-08-14 @ 10:04:44
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Sanna

Känner mig lite skyldig. men det är det värt:P
dock jag kan trösta dig med att jag kommer bli tjockis när alla är slut, det slipper du :D

2007-08-14 @ 10:42:23
URL: http://saannaah.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback