My melodi.

Åååhhhh idag beställde vi en bänkdiskmaskin! Gud vad skönt. Jag hatar att diska. Det är ett sånt slöseri med dyrbar tid. Och nu har Sälen LOVAT att han ska hjälpa oss med diverse elektriska saker.

Och man håller ju vad man lovar, det vet varenda kotte.


CSI har börjat.

När ska DH börja??? Och Ugly Betty??? Och Related???
Jösses.


Jag ska gå på dusch-avvänjning. Börjar IDAG! Mitt hår kändes flottigt IMORSE och jag duschade IGÅR! Det kan inte vara hälsosamt att duscha två gånger om dagen.


Två gånger i månaden blir min nya melodi.




Dagens Tävling: Who is this young man?

image536

Kommentarer
Postat av: EMS

Jag vet, det är Sälen :D

Postat av: leila

jag vill cokså att DH ska börja nu!

2007-08-14 @ 15:37:20
Postat av: Isa

Hmm.. think his name is sälen? Yes jag har rätt :)

2007-08-14 @ 16:09:10
Postat av: jessica

Isa: RÄTT svar :)

2007-08-14 @ 17:43:13
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback