Skratta lite nu då.

En kille pratar i telefon med sin flickvän.
Killen (i luren): Nämen hej älskling! Men gråter du, varför? (Tystnad) Haha nej inte då, klart du inte är gravid? (Tystnad) Ja men? man behöver väl inte få mens varje månad? Jag har hört att det kan gå tre-fyra månader då man inte har? (Tystnad) Ja, men sa du inte att du var på McDonalds i Trollhättan, det är nog därför du mår illa, de har ju jätteäckliga hamburgare. Men jag måste sluta nu för det är uppställning. Puss och hej älskling!


Prästen på konfirmationslägret går runt och bjuder på skumtomtar runt matborden. Han har precis påbörjat andra varvet. Han stannar vid ett bord där det sitter fyra tjejer ~14.
Prästen: Får det lov att vara lite mer godis kanske?
Tjej (spontant): Ja för fan, en tomtejävel till skulle sitta fint!

Två tjejer ~25 sitter och pratar kläder och mode. Den ena tjejen tar upp sin mobil och visar.
Tjej 1: Den här är gammal, det är pinsamt att visa den.
Tjej 2: Ja, det är klart!
Tjej 1: Men jag har ingen annan nu. Jag har haft otur med mina mobiler. Den förra blev stulen. Den jag hade nu, den råkade jag tappa ner i toaletten. Och då fick jag panik och spolade?

En trött och irriterad man ~35 går på trottoaren med sina två barn, båda ~4, som glatt springer omkring precis bredvid bilvägen.
Mannen (ilsket): Den som blir påkörd får stryk!

Två hårdsminkade tjejer ~20 pratar med en jämnårig bratkille. De diskuterar läppförstoringar, något som tjejerna uppenbarligen har gjort.
Killen: Jaha, men hur fylliga läppar har jag då?
En kort tystnad uppstår, och tjejerna ger varandra menande blickar.
Tjej 1: Eeeh, smala?
Killen: Hur smala då?
Tjej 2: Jättesmala! Tänk dig en tjej som är född med helt normala läppar. Så smala!!

Apoteket Svava, Uppsala

En till synes virrig äldre man ~90, haltar skakigt runt med sin rullator i butiken. I kassan sitter en kvinna ~50. En yngre kvinnlig expedit ~25, går fram till mannen.
Expediten (vänligt): Kan jag hjälpa dig med någonting?
Mannen (viftar mot kassan): Jaa? jo, jag bara undrar om man kan få knulla lite med hon i kassan?


Kommentarer
Postat av: Egoina

hahahahaha

Postat av: sanna

hahaha :D

2007-08-20 @ 13:49:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

hahaxD

2007-08-20 @ 13:54:22
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Sanna

riktigt roligt:)
det fälls en hel del korkade kommentarer :P

2007-08-20 @ 16:25:04
URL: http://saannaah.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback