Tjatar jag?

Har dethär blivit någon jävla humorblogg nu eller?
Verkar så.



Stockholms Universitet

En ung kille står och pratar med två unga tjejer på internationella kvinnodagen.
Killen: Nej nej, jag är feminist alltså? Jag tycker att kvinnor är värda nästan lika mycket som män!


Kvinnlig anställd ~40 (diskuterar häftigt i telefon med manlig amerikansk kollega): We have to solve this situation immediately. There are too many cocks in this soup!



Biograf i Hemse, Gotland

Tjej ~18 står utanför bion och verkar vänta på någon. Två tanter med rullatorer kommer gående förbi.
Tant (till tjejen): Kommer han inte?
Tjejen: Haha, jo han är på väg.
Tant: Har du väntat länge?
Tjejen: Nej då.
Tant: Han har säkert hittat någon annan?
Tanterna går därifrån.


Kommentarer
Postat av: jamilla

Haha.. "han har säkert hittat nån annan" - fan va bra =)

2007-08-20 @ 14:04:56
Postat av: Karin

haha jo lite åt det hållet:)

Postat av: fy fan

oh my god!!!!!

2007-08-20 @ 18:25:02
Postat av: ........

Den här bloggen börjar spåra.... Sluta medans du kan...

2007-08-20 @ 20:08:58
Postat av: Egoina

fortsätt vara humorblogg!

2007-08-20 @ 20:33:12
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: jessica

jamilla: haha jag vet! så roligt:)

2007-08-20 @ 21:17:45
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback