brev till jultomten

hej tomten.

kan du förminska denna skjorta med ungefär en storlek. då vill jag ha den. jag tycker inte om oversize kläder. inte alls. såna kläder trollar bort mina vackra kvinnliga former och får mig att se ut som en potatispåse.























och om du tänkte komma med domhär stövlarna vill jag att dom ska vara jättemjuka inuti och inte ge mig några skavsår och passa mig som handen i handsken.......här kunde det ha kommit ett dåligt skämt som "eller som foten i skon höhöhö" but no. jag är inte rolig.
































och den här säger jag inte heller nej till.
tack på förhand älskade tomte.  

Kommentarer
Postat av: Frida

Gillar verkligen skjortan, får man fråga var den kommer ifrån? :)
Ha en fin dag!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback