incestfest.

god jul.

för nu är jag 'hemma hos pappa. eller inne hos kusinerna rättare sagt.


igår var det uppesittarkväll med bingolotto. vi hade tänkt myskväll med vin men det blev panikinslagning av julklappar och rullning av tryfflar tills mitt i natten.

hursom så vann jag 100 spänners på lotten så jag är ju helnöjd.


mina kusiner för en trevlig konversation:
"måste du ligga och fläka ut dig?" Robin
"du behöver väl inte glo?" Emma
"lite svårt att missa.." Robin
"ja har man incestinstinkter så.." Emma

hahahahahha jag dör

Kommentarer
Postat av: ems

haha, ja men vafan :D
grattis till 100:- btw ;)

Postat av: it's maggan bitch

Hahahahaa! Roligaste jag läst på länge.

2008-01-01 @ 19:01:44
URL: http://stilljune.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback