mysteriusman.

sing hallelujah

min klänning är available igen. och mina kort kom imorse.
jag blev så glad att jag sprang ner och tvättade.

nu äter jag jordgubbsyoghurt.
denna yoghurt är ett mysterium för mig. jag handlade igår men köpte ingen yoghurt. ändå stog den i kylskåpet imorse. och henke var ju hemma sju imorse. affärerna öppnar åtta.

han kanske handlade på vägen TILL jobbet.
men det låter ju kördigt.

ungefär som när vi skulle äta frukost på hotellet andra dagen. jag hämtade två fullkornsmackor, delade dom i fyra bitar och bredde philapelphiaost på TRE av dom och smör på EN för den tänkte jag att henke skulle ha leverpastej på.

men sen efter ett tag när vi hade ätit litegrann så sa henke
"jaha det finns ingen med smör?"

och så kollade jag. och det fanns verkligen inte! vart tog den vägen liksom?

kanske våra körda bordskamrater som tog den.
skulle inte förvåna mig

men det fick dom gärna ta. jag är gästvänlig jag


Kommentarer
Postat av: Karin

jag ska ta mig ork:)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback