REALLY great.

jävla försäljare. dom ringer och ringer och ringer. dryga dryga dryga

sen när man svarar då fattar dom inget och är tysta i en kvart innan dom lyckas haspla ur sig vad sjutton dom vill. om dom ens kommer så långt. oftast lägger dom ju på efter en minuts tystnad.

ja. jag är hungrig och väntar på mat. lax, potatis och gräddfilsås med rödlök och rom.
knaprar russin, sötmandlar och digestive med brie under tiden.

är det något annat jag ska gå in detaljerat på?

min klädsel kanske:
nytvättade mjukisbyxor (kristoffers) HAHA du får allri allri tillbaks dom såruvet ;)
nytvättade lila och gröna trosor med snobben på.. "snobben? gud hur gammal är du egentligen?" som emma skulle sagt. min nördiga kusin.
nytvättad blå fleecejacka
ett par rosa strumpor med vita rosor
och ett vitt linne med kaksmulor på.

how great is this?




Kommentarer
Postat av: nathalie

så himla uppiggande inlägg! jag blir ALLTID lika glad av dina inlägg. Hur sur du än e. Och så har du ju fått apseluut och fastna också, haha.. och jag är avis på dig och din lax. Njut duktigt och ha en bra kväll. Pussis

Postat av: Sandie

HAHHA ja jävla telefonförsäljare =)

2007-12-10 @ 20:02:39
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: carro

jag hade också försäljare som ringde till mig idag. från gefle dagblad, dom ringer jämt. så idag vägrade jag svara med det gjorde annie och var arg så nu ringer dom nog inte mer ahhahah

2007-12-10 @ 20:23:35
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på dig! Ha en bra tisdag...

2007-12-11 @ 11:17:53
URL: http://Blondis81.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback