santaklas is coming to town.

hej alla mina snuttiga läsare.
hur står det till med er idag?

med mig står det still.

skyndade mig hem från jobbet för att hinna till banken och sen hem och hälla ner en tallrik gröt i strupen och byta om och kuta till träningen. mjaa.. träffade ju på en bekant karlslok på jobbet också men kände mig alltför stressad, (svettig och trött) för att hinna inleda en längre konversation. så nu tycker han väl att jag är en nonchalant och otrevlig jävel. men.. news flash liksom. ööh.. iallafall.. istället när jag kommer hem så skiter jag i allt och tar en lång och varm dusch istället. jävla latmask. det är sista träningen och allt. så kommer jag ligga och åma mig ikväll för att jag ångrar mig så.

precis som jag ångrade att jag inte gick på sista danspasset i torsdags, när det kom en låt på radion som vi har på passet. jag blev så sugen att jag var tvungen att gå in i badrummet och köra några moves. ja det är inte lätt. jag gick in i badrummet för att inte henke skulle se mig såklart. han tycker redan jag är tillräckligt störd som det är.


jamen nu är det snart julafton serry!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback