Fredag kl. 11.oo

imorse när jag vaknade så var min hosta ännu värre. jag ska ju vara barnvakt idag! eller vi. VI!
hursomhelst. igår fick jag massage av henke. över hela kroppen. ljuvligt. synd att jag inte är bäst i världen på att slappna av. men skönt var det. han är duktig han min tjusiga man.

denhär veckan har annars gått väldigt fort. ganska så skönt det ändock. jag skulle skratta om helgen gick långsamt och min onda hosta går över. för jag vill gärna träna nästa vecka. den vore tacksam

vad ska jag göra idag tills klockan blir fem?
packa
duscha
äta lunch
bädda

kanske diska om jag orkar
datanörda

Kommentarer
Postat av: Anonym

babybaby

Postat av: Anonym

Postat av: carro

2007-02-17 @ 12:05:12
Postat av: mix

men jessica, men ska varken massera eller få massage när man är sjuk ju!

2007-02-18 @ 20:26:37

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback