hela mitt liv

blogg.se verkar gilla att hänga upp sig och vara allmänt seg. så förns idag kan jag skriva om min helg. hihi

vi börjar om från början..
i fredags kom carro och hämtade mig efter jobbet. sen roade vi oss på stan bra länge. haha. gud.
sen kom emma och så lagade vi mat. bakad potatis och grillspett. gott var det. men jag var stressad när jag åt så jag kunde inte njuta. synd. sen ringde madde och hade stor panik. så vi hämtade henne och sen så satte vi oss i soffan och spelade tp och drack drinkar. ända tills jag fick ont i bröstet och blev rädd och vågade inte vara med. sen så åkte vi till krogen. alla utom emma. hon trodde inte det fanns någon värd att slösa tid på där inne. haha. men det var bra kul allafall. vi dansade bra mycket och det var lagomt med folk. sen åkte jag och carro hem och bytte om sen gick vi hem till mamma och sov. henke och johan sov på hotell andersson. sen vaknade jag och carro var putsväck! min duva. så åkte jag hem med mamma och hittade johan i sängen och henke vid datorn. han hade ett sugmärke på halsen och det var inte från mig. hahaha! hursomhelst. nu är vi ju inne på lördagen så jag byter rad

i lördags så var vi trötta och hungriga. henrik och johan lämnade mig helt ensam för att åka och äta plankstek. jag åt en grape. sen vilade vi och carro skickade min smsinkorg full så jag vaknade av det ljudet. hihi. sen gick jag upp och duschade. sen kom carro hit igen och bjöd på cocacola och choklad som vi smällde i oss. sen bestämde vi oss för att piffa till oss och ta på oss partydressarna igen! sen drack vi drinkar och lyssnade på cara mia! henke var trött så vi lämnade honom ifred och gick hem till tom och julia och invigde deras nya soffor. sen tog vi en försenad taxi och ställde oss i greenmankö ungefär en timme. sen halkade väl jag och carro i deras välsandade rulltrappsramp. tjusiga blåmärken liksom! tack. men väl inne var det för mycket folk, för mycket toakö och för högljutt band! det gick knappt att röra på sig. men carro trivdes väl så jag trivdes med henne. sen dansade vi fyrmannatryckare och stog i kö i sjuttio år. och skjuts fick vi hem. gratis. i en röd bil med en lockig chaufför. och när vi kom hem väckte vi stackars henke och sådär. carro och jani kuta ner i källarn och hämtade upp våra snygga blåa madrasser och sov på. och jag hade panik tills klockan blev halv sex. då kunde jag somna in. henrik är världens bästa man. han var vaken med mig och kollade på naturprogram och e-type med mig och lyssnade på radio med mig och höll om mig.

och när vi vaknade igen på söndagen åkte jani och henke och åt pizza hemma hos tom. sen köpte dom ostbågar till mig och carro som vi åt upp samtidigt som vi kollade på lets dance. sen åkte carro hem på kalas. och jag låg i soffan och var bra matt. sen kom det fyra män upprusandes och trängde ut mig från soffan och åt upp mina ostbågar. fast jag fick ju se marcus på tvn allafall! sen kom carro hit igen och då hyrde vi film och köpte smågodis och poppade popcorn. vi hyrde att göra en pudel och carro somnade. haha. sen gick vi väl och la oss. och när jag vaknade var carro putsväck igen! då var hon påväg till gävle.

jag har alltså varit med min duva hela helgen! kan det bli bättre?
jag slänger in bilderna nu:

carro & jag

madde och carro

emma

hallen


Kommentarer
Postat av: mickis

vems var sugnärket??????!!!!!

2007-02-28 @ 12:15:03

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback