jag har ett minne som en röv

tack sara för att du inte tvivlar på min högaktiga kärlek till dig,
trots min ständiga förmåga att GLÖMMA!!
grattis på 21års dagen baby! grattis på 21års dagen baby! grattis på 21års dagen baby!!!
du fick dig ett långt samtal allafall. som grädde på moset såattsäga
haha

jag har ont i huvudet idag igen
och jag ska träna snart, hoppas det släpper då.

jag längtar till på lördag. vi ska ha roligast på länge. jag och sara ska dricka vanillia sky i minafinaglas.
och så ska vi äta paj och bröd och sallad och sen ska jag pressa i mig tårta.
jag ser tillochmed fram emot bakissöndagen. för att DÅ är det greys anatomy repris. wiiii
jag missade det igår eftersom emil fyllde år och sådär. men på söndag, då ska jag vara bakis och äta pizza och godis och kolla på greys anatomy och grina lite. fyfan vad underbart

jag har varit ute på en promenad med min lilla mamma idag också.


men nu ska jag se på that 70´s show och sen felicity och sen äta äpple och hasselnötter och russin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för samtalet hjärtat!

2007-02-07 @ 17:56:24

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback