en sväng till ludvika

blev det idag. en sväng. hihi
jag och julia började dagen med att skrapa en ruta med jätteseg is på. haha
sen åkte vi vidare till carro och klappade sassie och hoppade in i hennes bil och lyssnade på lars winnerbäck och slirade iväg..

Carro med sin text som ska inprintas för EVIGT
135086-55

eller, 4 ever and ever, hahahaa
och jag var nervös. mest när jag hörde surret.. men det gick ju bra.
hon är ju inte så känslosam!

Byman pillrar på Carro, hih
135086-56

och sen så handlade vi lite och sen åkte vi väl hem.

jag har städat och plockat och haft mig. jag är duktig
och sen ska jag åka och handla. om mamma vill skjutsa mig.. så ska jag panta alla flaskor!

sen ska jag laga en vegtaco paj med dinkelmjölsbotten. wooo smarri och nytti :)
sen kommer carro, julle, emma och carro hit. då ska vi äta paj och spela dvdtp och det är så kul!

mvh jessica
hahaha vad rolig jag ÄR idag

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback