forever young

nu har dom spolat planen här. hoppas att det är kallt länge till. då ska vi åka skridskor. det är väldigt svårt.

jag har träningsvärk. det var skönt att pumpa.. men det var skitmycket folk. precis fullt. tur att alla fick plats. annars hade det väl blivit ett jävla liv. jag tror inte jag ska träna ikväll. jag har en svag sjuklingskänsla i kroppen. och jag ska INTE bli sjuk!
alla helger utom justdenhär passar bättre

igår såg jag på den sista kvarten av outsiders
och jag satte min fullkornsskorpa i halsen

du är precis som jag

nu är det tisdag. och imorn är det onsdag. då ska jag till skolan. och jag ska vara lika duktig som i fredags.
sen ska vi städa vårat förråd. för vi ska köpa ett nytt köksbord. och det gamla ska få plats därinne.
hurra för ett nytt snyggt bord

ikväll är det min tvkväll.
jag ska äta äpple och grape. grape är min godaste frukt.

nu fick jag sms
från carro


Kommentarer
Postat av: sara

gott med frukt! och tv-mys

2007-01-23 @ 22:13:49

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback