frågor. igen. oväntat?

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? absolut inte. visa hela världen vem jag är. no way
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren. blir så trött på kalla bilar, kalla vindar, hal is..
Brukar du sjunga i duschen? ibland trallar jag fram någon visa
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? hockey..men inte alls lika roligt som att se på riktigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, vi har ju två levande bevis på det.
Laddar du hem musik och film från Internet? inte film men musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? betala av vårat datorlån, köpa en sjujävla fin bil och plugga.
Vad är det bästa med julafton? jag vet inte. det var mysigare när man var mindre..men att familjen är samlad..eller allafall ett ihopplock av några i familjen..och att det är meningen att man ska mysa.
Vad får dig att slappna av? jaa..jag slappnar av för det mesta..när jag inte är arg..
Är du skyldig någon pengar? nej. eller jo. men jag tror det var en gåva. hoppas det. jag har inte råd att betala tillbaks allafall..
Är du mörkrädd? mycket. när jag går från datorrummet in till sovrummet brukar jag blunda och hålla för öronen.
Vilken färg är snyggast? gråmelerad. haha jag tycker om gult och grönt
Tycker du matte är svårt? jag har alltid tyckt det och jag kommer alltid tycka det. jag hatar nog matte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? självklart. öööhhhhh
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? obegripligt mycket pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10? 11? 12?
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? henrik eftersom han bor med mig. orättvist va? men jag försöker låta bli att prata när jag är arg..eller nej det gör jag inte..det är då jag inte kan hålla truten..nåja..jag försöker vara snäll och han vet att jag älskar honom mest av allt ändå..han får väl ge mig spösmällar om jag blir för dryg..haha
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? hm..jag vet inte..nej..
Har du piercing? vart? i öronen och tungan. men jag har aldrig örhängen för det kliar
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Henrik, mamma, mina syskon.. men HELA min familj!
Läser du ofta böcker? inte längre. jag är bra seg nuförtiden..
Vad föredrar du för sorts filmer? roliga filmer.
Vad slösar du mest pengar på? varför står det slösa hela tiden. det är väl inte slöseri om man köper mat? eller en kastrull? isåfall är det slöseri om man köper en pizza eller går på bio.. det är ju sånt man kan klara sig utan men det kallas vardagslyx och sånt kräver jag!
Vill du gifta dig? självklart. farmor ska få sjunga. om hon slutar röka
Vill du ha barn? ja det vill jag ha.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? greys anatomy, ugly betty...
Vilka länder har du varit i? sverige, norge, finland, danmark, estland, grekland, spanien, nå mer?
Vilka husdjur har du haft? en massa marsvin, kaniner, katt och häst..fast en häst kanske inte är ett husdjur?
Solar du ofta? inte direkt. men när vi åker i sunes båt älskar jag att sola
Är du bra på att laga mat? garanterat.
Var badar du helst? i ett badkar på vintern och i sjön på sommaren. eller havet.
Vad dricker du för alkohol? vin och sprit.
Vilka djur är du mest rädd för? spindlar. men jag är nog rädd för dom mesta småkryp..
Vilken kändis kvinna är finast? rachel bilson är en riktig snygging
Gillar du att dansa? ja, det gör jag.
Är du flygrädd? ja. varför har jag blivit det? hm. 
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? hur bra som helst. vore ju dock ännu bättre om dom som jobbar på krogen kunde inse FÖRBUDET och inte stå och röka när ingen ser..
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten eller loka
Vilken är din favoritglass? gammeldagsvanilj och krossad choklad
Tror du på ett liv efter döden? jag vill nog bara leva mitt enda liv nu.
Vilket kaffe sörplar du helst? vanligt? gevalia eller lövbergs lila är godast. men skitsamma jag dricker typ två klunkar ändå.
Vilket mobilmärke föredrar du? jag föredrar inget speciellt märke. så extrem materialist är jag väl inte?
Tycker du om sushi? förut. nu var det längesen jag åt..
Tror du på livslång kärlek? jag hoppas allafall. jo jag tror också!
Vad äter du helst när du ser på film? morötter, bönor och ett glas minimjölk. tsss,  popcorn? chips? smågodis? choklad? glass? beror på vad jag är sugen på.
Lever dina föräldrar tillsammans?  dom bor inte tillsammans nej.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? i body combat ingår det väl någonslags kampsport?
Har du tandläkarskräck? JA och det är skitdrygt. jävlar
Är du en morgon eller kvällsmänniska? kväll.
Har du några syskon? Hur många? Heter? Kristoffer, Emil och Emma. räkna själv
Vilken hårfärg har du naturellt? brunt
Biter du på naglarna? nej. usch.

Kommentarer
Postat av: sofie

dina frågor med. det är roligt med frågor, faktiskt. men det är jobbigt och svara på dom bara haha.

och du, jag har också tandläkarskräck, jag kan avboka min tid 10 gånger och slutligen får mamma följa med mig, jag lovar. that's life :)

2007-01-18 @ 11:07:20

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback