ja vi vet du behöver hjälp

idag är jag så trött. jag blev det nu.. för jag har legat och mysit med henrik i soffan under en filt. och det var så skönt.. men nu är han på jobbet och jag, jag bara sitter.

imorgon är det HELG! skönt.. fast henke ska spela innebandy på lördag dock. vad ska jag göra då?
det visar sig.. väl

jag borde väl diska. det är inte så mycket disk. för min underbara man hade diskat allting igår.. sötnos

idag ska vi äta tonfisksallad. eller jag ska äta det.. henke jobbar ju eftermiddag.. och idag har dom pizzadag.

när man tänker på trollen så loggar dom in på msn.

jag är så lat att jag avbeställde min klipptid idag. men jag ska klipp te mig nästa torsdag istället..
och så ska jag pumpa idag så det jämnar ut sig..

är det ingen träning förns 8 januari nu alltså? kul.

hmm nåja..

Kommentarer
Postat av: carro

kom till byn på lördag vettja, så kan vi ta en långpromenad och vara trevliga!

Postat av: Anonym

kom och kom. ska jag flyga eller?

2007-01-04 @ 19:31:32
Postat av: carro

cykla? HAHA ja

2007-01-05 @ 14:54:00
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback