något att länga till

eller?
det kanske blir skitkasst. alla är sura och negativa och sjuka och hatar maten och har stukat fötterna.
vad vet jag?
jag vet vad jag hoppas allafall. och dessutom tror.
såhär: alla mina kvigor, alltså carro, julle och sara. kanske emma. kommer hit klockan 13.oo, PRICK!
sen slirar vi iväg till stadens coolaste badhus och, ja badar och tjoar. sen bastar vi och myser.
sen åker vi hem till mig och henrik igen. och lagar mat. smarrig mat. kycklingspett och sallad med nötter och avokado och massa gott, och frysta apelsiner med glass (och daim) i till efterrätt.
sen äter vi. och njuter. och myser. och sen är vi mätta och glada, så diskar vi (åhjo) sen dricker vi drinkar, spelar massa spel och myser.
SEN kommer resten av alla. och vilka alla är, det är ännu inte bestämt. jag har bara bjudit min jon.

mensådär. det var nästa helg det. denna helg, då ska det mysas. men imorn ska jag till skolan. apuh

jag har glömt att äta lunch idag. varför då? jag som brukar vara så hungrig.
hmpf. henrik följde allafall med mig på min morgonpromenad imorse. mysigt var det.
och han slutar jobba om en halvtimme. och när han kommer hem, då ska vi mysa.

jag uppskattar ragge, som stannar hemma varje dag och gör mig sällskap. men han var uppkäftig idag och ville inte vara med på kort. han vägrade titta in i kameran. nåja i still love him. hihi

min babybaby
ragge



den röda tråden i detta inlägg är mys.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha ragge, asfrän. me like. tur att någon pysslar om dig i ensamheten om dagarna iallafall :D kurragömma har jag hörst dom ska vara bra på, dom är jävligt svåra och hitta ibland iallafall.

2007-01-19 @ 10:48:11
Postat av: carro

haha uppkäftiga ragge :) hahaha jag dööör!

Postat av: julle

JAG är inte sur och inte negativ och inte sjuk och hatar inte maten eller har inte stuka fötterna.. så ALLA är det inte... det kommer bli apbra! :)

2007-01-19 @ 12:42:59
Postat av: mickis

han är så snygg, jag vill också ha en!

2007-01-25 @ 11:00:45

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback