nattöppet

alltid. öppet dygnet runt på skogsvägen, haha
igår hade vi allafall underbar middag, jag och mina vänner..
jag gjorde tacopaj och sådär.

Carro, Emma, Julia och Carro
135086-57

sen så spelade vi dvdtp och team carro vann dock..

Jag, Julia och Emma
135086-58

Jag och Emma är glada
135086-59

sen ringde jani och sa hej vi kommer över snart.
okej sa jag. sen kom det folk, så spelade vi ännu mer tp sen åkte vi till green man och drack drinkar och dansade. jätteroligt var det..

sen åkte vi hem. allihopa. nästan

Henke och Jani fortsatte att dansa hemma
135086-62

Lite smått kaos sådär, haha
135086-60

Carro är snygg i bikini och Johan myser brevid
135086-61

Otroligt snygg karl i min morgonrock och mina tofflor
135086-63

och nu har jag ätit gröt med sur mjölk. som jag hällde bort. och sen fick jag kväljningar av gröten.
då åt jag en mandrin istället.
och nu har alla åkt hem och det är städat och klart och jag har tusen kilo tvätt att tvätta och henke är på innebandyturnering och jag ska på fotbollsturnering i grängesberg. hur ska jag hinna?
tmb

jahapp. puss henrik mitt hjärta

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback