ser man på

jag har ändrat  "design". och jag valde denhär. för jag tycker om orange? nej för att det inte finns brun.och orange är nånstans lika fulsnygg som brun så denhär fick det bli.

jag är snäppet irriterad och matt för att jag känner hur förkylningen,
ja tillochmed febern kryper sig på. närmare och närmare.
men egentligen. en förkylning är väl inget att klaga så jävla över? det finns ju dom som har det  värre
menjagmenar. jag vill ha en frisk helg med mina kvigor. är det för mycket begärt? jag kan begära mindre.
nåväl. jag kämpar på. med en grape, en apelsin, två vitlöksklyftor, två glas med hett vatten och honung och örtte. och imorrn bär det av till apoteket och inhandla lite kurer och till affärn för att köpa ingredienser till min egna häxbrygd. FÖR JAG SKA INTE BLI FÖRKYLD!

nu ska jag sova. och inte gå upp förns min kropp är redo. sömn är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sömn är bra, väldigt bra. längtar efter dig, truls

2007-01-24 @ 17:30:31
Postat av: mickis

du är så duktig jessica, berätta lite om din huskur :)

2007-01-25 @ 10:56:29

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback