sola och bada i piña colada

söndag

igår var det lördag.  den var bra. en bra lördag. mina kvigor kom hit. carro, emma, sara och julia. vi lagade till maten och lade den upp på faten.

Mina fina tjejer med piña colada och glass i apelsinhalvor
135086-85

förresten hade vi skitsnygga servetter också, men dom syns ju inte.. nåja.. sen så piffade vi till oss. mer eller mindre. och snygga blev vi. sen så spelade vi spel. öhm VI VANN! jag carro och emma alltså. yessss!

Sara och Jess, föredetta medlemmar i spice girls
135086-78

Det förlorande laget
135086-79

sen kom rebecca också och myste. hon hoppade in i sara och julles lag.. men inte hjälpte det. tihi

Sara (hah) Rebecca och Jag
135086-81

Det vinnande laget
135086-80

Sen så blev klockan åtta och då fick resterande folk tillåtelse att komma och parta loss med oss.

Sara <3 Adam
135086-84

Emil, Jag och Jooon
135086-86


Sälen, Adam, Sara och Julia om the dancefloor
135086-82


Henke är snygg i bakgrunden, Jag och min Carro är snygga såhärjag och carro

Vi sörplade jättegoda (och många) drinkar i mina fina cocktailglas. vanillia sky dessutom. mmm
och vi hade tillochmed is. som jag gjorde ute på balkongen. bra med minusgrader när man har liten kass frys. så lyssnade vi på skitbra musik och sjöng och sådär.. och skämtade bra skämt som vanli. och jag bara njöt av att ha alla underbara människor nära mig. den händer inte ofta såattsäga.

och sen beställde vi taxi till greenman. men det var skitlång fejk kö så vi åkte till götis iställe. inte jättemycket folk direkt. och mr dj hade inte mycket musik att välja på.men han var snäll så han får pluspoäng för det allafall. vi dansade på ändå. på det tomma dansgolvet. och tom dansade runt porrstången på scenen, haha.sen så träffade jag hannan också. hon är söt.

och nu har jag blåmärke på mitt knä. och så har jag äntligen ätit upp mitt löv. och daim har jag ätit. och riesen. och kebab. och pizza. jag har hunnit med att äta bra mycket. men mer ska det bli.

det var ingen som tog in på Hotell Andersson heller. ovanli grej
ja. nu sitter jag bara här och sitter. vet inte alls vad jag ska göra nu. jag vill shoppa. shoppa godis. haha
men jag orkar inte ta mig till affärn. får be mina brodrar köpa åt mig sen. för idag kommer dom hit och äter varma mackor med oss. mysi

nu är jag trött i ögonen så det blir tack och hej nu.


I ohmygod fucking LOVE you. ragatan i stöpet
CARRO


PUSS!

Kommentarer
Postat av: ragatan i stöpet

snygga kort minsann! :)

Postat av: julle

vilke fiine bilder.. det va en jätterooli fest och mycket god mat. Man tackar, man tackar! :)

2007-01-29 @ 10:53:12
Postat av: sara

Jag kan avlida på min snygga dansstil. jag bjuder på sånt.

2007-01-29 @ 15:39:51
Postat av: Jon

Massa trevligt, synd att du var tvungen å ta det fulaste kortet på mig! :)

2007-02-01 @ 15:31:04
URL: http://www.jormaa.tk

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback