jag vet inte ens

Visstjaaaa, idag skulle jag varit ute och kutat med Rebecca. Skönt att jag glömde det. Orkar ändå inte. Men jag tar mig nog en promenad imorgon. Så lågt kan jag sjunka. Fast att sist jag gick fick jag en fästing på ett ytterst olämpligt ställe. PECK!  Nåväl, hoppas att dom håller sig ur vägen imorgon. Drygdjur, dö.


Btw, Ellos suger %Å«┴∟nXäX▄Ø░Î■u‼├Ä╝┴┼-ÚD^╝¶-ª8>◙♣☼♣W«♣\│◙a©þþÊËÈıÍÎ)*-+,tèÄÅÉôÄÏ┴è

Ni ba men moget Jessica.


Öööh, jag är trött som sagt. Läsa boken kanske. Jag är ju dock ledig imorgon.

Oj så skönt.

Nu skulle Greys Anatomy-boxen passa.
Eller Christine.
Fast helst Grey. För där är min secret crush med.

image477


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Secret crush? Eller en helt uppenbar Katherine Heigl-crush? =)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback