Melt me.

ÅTTA av mina läsare har alltså ett namn att bära på. Kom igen nu NI ANDRA! 

 Bring it on!


Min kusin Louise är här på besök. Roligt! Fast idag har jag nog varit den tråkigaste kusinen på länge. Först solade jag på ballen, jag låg där i säkert en hel kvart och solen kikade fram cirka 2 minuter, SAMMANLAGT. Kul. Hon satt på en stol och kollade på. Och sen la jag mig på soffan och sov. Tills nu. När jag vaknade låg hon på golvet för jag tog upp hela soffan. Schyrre kurre.

Och nu ska jag visa mina kocktalanger. Jag ska bjuda på en delikat måltid.

Meny:
Ris & Fiskbullar

Mm, jag vet. Hon har det SÅ bra här in the hands of her cousin.



Jag har iallafall glass som jag kan skämma bort henne med.


Kommentarer
Postat av: sandra

det är lugnt, lillebror är 17 år ;)

Postat av: Karin

gott med fiskbullar faktiskt:)

2007-07-26 @ 19:18:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Nina

jaa det är så fint i grekland!!

2007-07-26 @ 22:00:24
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Ante

Är hemlig av sig

2007-07-27 @ 11:05:51
Postat av: Moster den Förskräckligt Förskräckta!

Ja, vad ska jag säga om detta...fick i alla fall henne...kussen din...dooootra min...i ett helt och någotsånär mätt stycke. Hon var varken undernärd eller komatisk uttråkad (tråkad ner i koma alltså)...så något måste du ju ha gjort rätt den här veckan! *blinkblink* Tack för att du/ni tagit så väl hand om henne! Pöss mitt på truta!
/Moster Marie

2007-08-01 @ 01:11:20

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback