Party Hardy

Jahapp. SSD är över. Allt var så rent och snyggt och gottluktande igår. Och idag, några timmar senare.. Ser det lika bedrövligt ut som innan. Bah. Men det är snabbt gjort. Tror jag.

Jag lagade kycklingspett och potatis,champinjon och paprika spett. Sen gjorde jag en hallon/blåbär-smulpaj med grädde och vaniljsås. Sen bara åt vi.
Jag, Carro och Madde.

Vi spelade pratmakarna. Grrr. Carro vann! Men jag kom tvåa.

Sen satt vi och väntade på dendär andra Carro som skulle komma med tåget vid åtta. Men när klockan var tio och hon ej dykt upp så tog jag telefonen och ringde hem till henne. Och hon svarade. Jaha hon satt hemma och drack öl. Hej sa vi.

Julia och Tom kom också och Jooon!
Så spelade vi pratmakarna igen. Jag har aldrig haft så kul. Typ.

Tom ska förklara ordet kåda:
"Sånt som man gör tuggummi av!"

Som sagt. Jag dör.

Jon:
"Någonting inom Judendomen..."
Jag:
"KRISTEN!!"
Carro:
"MUSLIM!!"

Hahahahaha. Jodåsåatte..

Och sen när det var dags för Green Man så blev jag bara mätt.
"Jag vill inte."

Så Madde surade litegrann men sen log hon igen. Och åkte till Dickens.
Jag och Carro slängde oss i soffan med täcket runt kroppen.
Heartbreak Hotel, popcorn, två påsar chips, kycklingspett,potatisspett,paj och vatten.

Som smort.

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag gastade faktisk om ISLAM inte muslim men det var väl som samma sak..

Postat av: Jon

Mycket trevligt var det :)

2007-07-27 @ 00:18:51
URL: http://www.jonmagnusson.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback