PEDOFIL

Jag är fortfarande kaffehög. Det känns lite som att man är trög i huvet.

Igår läste jag ut Vattenmelonen. Jag vill att den blir film, tack.
Snart ska jag börja läsa En oväntat semester.

Jag måste få erkänna att jag blev lite besviken på Marian Keyes utseende. Hon är ju fin. Men jag vill att hon ska vara liten och skitjättesnygg. Ja, thats how ytlig jag är. Blahablaha. Hon skriver bra iallafall. Och det är väl det hon vill att folk ska tycka så. Hon skiter väl i vad jag tycker about her looks.


image486



Jag vet att nu regnar det ute.


Gårdagens ostbågar, en kopp te och sen min bok.
I soffan. Med sockor. Och regnet knapprande mot rutan.

Ahhh.. jag vet, ibland kan jag vara riktigt jävla filosofisk.


Ikväll ska jag se på film. Med min looooover!
Ja för gud, han kommer hem idag!

Vi ska se på dendär nya jag köpte igår.
Om en pedofil. Med Kevin Bacon. Ja, det är han som är pedofilen.


image487


Jag vet liksom inte vad jag ska tycka. Är han snygg, på ett konstigt, obehagligt sätt? Eller ser han ut som ett rangel? Det är så svårt att bestämma sig alltså. Jag tänker bara på Sleepers-filmen när jag ser honom. Och då hatar jag. Fast det är ju bara en film. Och han är en bra skådespelare. Jag tror att dendär filmen The Woodsman kommer att vara bra.


Men nu är jag hungrig verkar det som.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

En oväntad semester är bra! Bättre än vattenmelonen och alla hennes andra böcker. Eller så är det bara jag som är mer intresserad av knark än kärleksstorys =)

Postat av: jessica

Jamilla: aha, jag har precid börjat läsa.. får väl se :)

2007-07-19 @ 17:23:11
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Emilie

jag har läst ALLA Marian Keyes böcker.. och jag kan inte säga vilken som är bäst. de är alla BÄST på sitt sätt! :D så.. du kommer nog itne få nåra problem med att komma igneom den där boken iaf ;)

2007-07-19 @ 22:07:12
Postat av: Anonym

Emelie: Jaha, ja kan tänka mig det. jag gillarom :)

2007-07-19 @ 22:16:29

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback